dijous, 17 d’abril del 2008

Activitats JClic


Després d'haver observat les activitats de JClic m'he adonat de com són de profitoses per als infants a l'hora d'adquirir aprenentatges. Trobem activitats de tot tipus de camps i assignatures en les quals els nens aprenen nous coneixements i repassen i practiquen amb aquells que els resulten més difícils.
A partir d'aquestes activitats als nens els agrada treballar i aprenen d'una manera més divertida. Realitzar activitats des de l'ordinador els atrau molt més; són activitats més vistoses i agradables per aprendre.

He après que es pot treballar amb aquestes activitats amb un ordinador sense conexió a Internet. Durant la meva estada intensiva de pràctiques vaig voler presentar una activitat del JClic als nens i em vaig trobar amb aquesta situació, i ara m'he adonat que podia haver presentat l'activitat.

M'ha semblat molt útil les classes dedicades a la creació d'una activitat amb el programa JClic autor. He descobert una vessant que no coneixia.
Considero molt profitós aquest aprenentatge per al meu futur laboral, ja que a partir d'aquest podré realitzar activitats de determinats temes que vulgui tractar a l'aula amb els infants. Encara que penso que hauré de treballar més aquest programa per poder-lo dominar.

Fes clic a la pàgina web oficial del JClic